Fan!!! :'(

Mitt liv är inte som en dans på rosor nu :( Sitter bara och håller inne tårar. Fan! Vf skulle detta hända med :( Har inte lust för något nu. ...
Vill bara ha kul men ingen vill få ut mig på något så inte så lätt.. Tur att jag snart ska till älsk och kanske få gråta i hans famn ikväll igen. Har redan gjort det en gång idag... Men det är så jävla skönt att bara låta dom rinna ut.
Någon som vill hitta på något nu framöver?.. Imån kanske?

Orkar snart inte mer.. Finns det mer problem eller hur fan är det!!
Om Gud finns.. Vf låter han mig må så här jävla skit. Jag börjar fan inte tro på han nu.. Han skiter ju bara i mig. Sitter här och gråter och må piss off och ändå ändrar han inte på det. Kan inte dom med så perfekt liv må dåligt istället för mig som mår så jävla skit?!

Ingen förstår mig nu.. Orkar inte förklara.. Är rädd, orolig, besviken och otroligt ledsen. Kan inte detta bara gå över?

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer

Postat av: Aletta

hehe nope, inte zach efron faktiskt. de är han från gossip girl, Chace Crawford(Nate) :) ^^

Postat av: Elin

hahah skrev fel namn xD Han är så grymt snygg.. :P

Postat av: Aletta

jag håller med dig, men ibland är de svårt att vara sig själv när man bara får massa skit för de. men håller med dig..får se hur allt blir.

Postat av: Elin

mm.. men försök.. det är bättre än inget <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback