Förlåt bloggläsare!

Hellu!

Förlåt käre blogglärase för jag inte har skrivit på några dagar men det har varit på grund av att jag har varit för depp rättaresagt. Får väl berätta va som har hänt sen hmm i lördags.

I lördags var det då att bara gå upp vid åtta och åka och spela.. Va verkligen inte på humör med allt med mormor och allt med skolan. Orkade inte liksom. Och sen så var jag besviken på än med. Gjorde allt lite jobbigare. Där satt man och spelade och bara längtade på fika med Pauline xD Skrattade rätt mycket ;) Döljde nog det rätt bra att jag var depp?? Eller??
Aja sen vid halv ett så kom pappa och hämtade mig. Då åt jag lite och sen drog jag och pappa ut och körde :D Gick väldigt bra :D lärde mig blinka och använda torkaren xD Så nästa gång sa vi att jag ska köra från skeppshults fotbollsplan till broaryd :) Kommer nog bli rätt kul om det inte är för mycket folk ute, så det blir nog tidigt på morgonen i helgen kanske? Eller just det ska ju på fest med mina två kusiner Johanna och Josefin i halmstad ;).. Aja Efter bilkörningen pluggade jag lite matte och sen blev det att dra upp till Albin och gosa med honom :D Vi kollade på en sjukt rolig film xD Den heter Date Movie. Helt klart värd att se =) Sen gick vi och la oss tidigt för jag var trött efter allt gråt och man somnar alltid snabbare när man hör hans andertag och känner att han håller om en :D Känner mig verkligen som världens lyckligaste person då :)

Söndag blev att man vaknade jämte älsk med hans armar runt än :) Efter en stund gick han ut och ja la mig ner och försökte sova lite till . När han kom in sedan så hade han med sig frukost på sängen :D Hur gullig kan man vara??!!! :) Va jätte gott iallfall. Sen låg vi och kramades och sa hur mycket vi älskar varandra :D Sen så smsade mamma och sa att vi skulle åka och hälsa på mormor på sjukhuset. Va riktigt skönt att få åka dit och att hon fick hålla ens hand och prata med en ... På kvällen blev det att jag och Emma gick en lång runda. När vi var ungefär vid bussstaionen såg vi några killar från 9:an hålla på och slänga något. Då när vi kom längre fram såg vi att det var vattenballonger :O Inte kul alltså.. Sedan såg vi också vilka det va och det gjorde det ännu värre. Så jag och Emma gick och sedan fick vi en första ballong på våra fötter. Emma skrek som fan och dom bara skrattade. Sedan satte vi oss vid rundellen här i samhället. Efter en stund kom dom igen. Dom började med att hälla lite vatten på emmas ben sen så kastade Kroons kusin den på oss. Men som tur gick den inte sönder så Emma slängde den på honom så han blev blöt xD.. Haha. Sedan blev vi jagade så vi sprang in på kinbloms och började kolla på "vilken film vi skulle hyra" Haha han måste tyck vi var knäppa. Sen så skulle jag gå ut för att kolla att dom inte var där. Men såg att de stod bakom husväggen och väntade på oss så jag började springa och som tur fick jag ingen på mig men fick springa bort till Ica och det är rätt långt. Emma va så dum att hon inte hände med. Men tillslut kom hon ut och började springa mot mig som stod vid Göstas. Då kom en av dom och tänkte slänge på Emma som hade rätt svårt att andas då, och det bästa va inte att reta upp mig nu i helgen för modde så skit så stod bara och skrek rätt ut mot min granne skit förbannat. Men han bara skrattade och kallade mig damp barn. Men va fan är inte han? En 6 åring??
Sedan gick jag Emma en bit sen kom dom igen och slängde en i huvudet på mig. Blev så jävla förbannad så skrak på dom. Och då sa en som heter andreas något han aldrig skulle ha gjort. Han sa att min kille va årets bög och det gjorde mig riktigt förbannad och skrek ännu mer. Sedan fick iallfall jag och emma gå. Och då hade vi typ sprungit genom halva samhället.
Sedan träffade jag och Emma Ante när vi skulle gå till Emma för hon skulle äta. Då gick jag och han och snackade massa skit. Sedan så gick jag hem till älsk och kollade på någon serie med hans familj och myste med honom lite innan jag åkte hem för att sova.

Idag var det att gå upp tidigt för skolan. Åkte med bussen och sedan var väl skolan sådär. Lite jobbigt att vara där med klassen men annars var allt skoj. Tur att man har linnéa :D Vi fick som tur sluta tidigare från matten med så jag kunde ta tre bussen hem :D Sen dess har jag pluggat tyska och snackat med mamma och pappa och massvis med Pauline xD Haha saknade henne som fan i skolan idag. Krya på dig gumman <3<3 Sen ikväll blir dte väl att snacka lite med älsk i tel och läsa igenom matte läxan :) Sen blir det att sova gott i min goa säng som är tom utan älsklingen :(

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer

Postat av: Paaauliiine

saaaaaaaaaknade dej med. Tråkigt att inte få träffa dej idag =( taaack,, jag ska försöka till friskna snabbt

Postat av: Elin

bra :D Du ska komma till skolan imån!!!

Postat av: Elin

bra :D Du ska komma till skolan imån!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback