Förlåt läsare <3

Hellu!

Förlåt blogg läsare att jag int har skrivit på några dagar men har verkligen haft fullt upp.
Får väl börja från torsdagen =)
Jag och älsk hade verkligen det en mysig dag.. Senar på natten blev det att vi snackade ut.. Va riktigt skönt om jag får säga ärligt. Han förstod mig verkligen och visade det jävligt väl. Han kan verkligen trösta och göra en glad när man verkligen behöver det. =) Älskar verkligen honom.. <3

I går så vaknade man med älsk liggande jämte en.. Älskar verkligen det =) Fredagen blev en vilo dag för oss, men senare på kvällen ungefär vid 7 tiden kom Kroon och Pauline hit =) va hur kul som helst verkligen. Dessa vänner gör verkligen mig glad :P Iallfall efter en mys kväll med Pauline kroon och älsk så gick älsk hem och kroon körde hem =(..
Då var jag och Pauline så trötta så vi ville bara gå och lägga oss så det blv så :P Men vi somnade inte dirkekt. Vi låg och snackade om mig och Albin =) Efter en stund fter jag hade berättat lite vad jag känner för honom och hon hade hört innan vad Albin kände för mig sa hon:
- Elin vet du vad jag tror, Jag tror att du och Albin kommer gifta er. Fattar du hur gulliga ni är och ni är verkligen nykära fortfarande och man märker på dig hur jävla kär du är i honom. Elin du har sån jävla tur och Albin är helt klart godkänd av mig =) Han är inte som alla andras killar, utan han kan man snacka med som en vän utan att dte ska vara tyst. =)

Jag blev så glad över det =) Efter en stund somnade vi iallfall.

Idag så gick jag och Pauline upp klockan 7 på grund av att vi skull till Värnamo =) När vi kom dit så var det bara att sätta sig i frisör stolen och börja bli klippt=) Blev riktigt nöjd :P När jag sedan var klar så gick jag och Pauline runt i olika affärer och kollade :P Hon tvingade på mig massa kläder för att hon gillar att se dom på mig .. Hehe..
När mamma sedan var klar hos frisören blev det att vi 3 gick och shoppade. =) Hittade mycket fint..
En klänning från hm
Fyra tröjor från jc
En jacka från jc
En skarvs från jc
Ett par leggings från vero moda

Gillade verkligen kläderna =)

Aja kväll blir det nog att sova hos älsk, det är verklign det bästa jag vet =) För när man liggr där och lyssnar på när han andas fattar jag verkligen hur mycket jag älskar honom...Jag har nog tur som har Albin =) Är skit lycklig för jag har honom.

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer

Postat av: Aletta

asså seriöst vad jag gillar den bilden, dö söta är ni tsm!:) <3

Postat av: Elin

Hahah =) Tycker jag med :P Hoppas vi håller länga :P

Postat av: Elin

tack :D tycker med vi är det :P Eller albin gör det söta :P Hehe Hoppas vi håller länge till bara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback