Första skoldagen TE09A!

Hellu!

Dagen blev faktiskt lyckad efter mycket nervösitet. Klassen var helt okej ( verkar det som) . Började umgår med en tjej från gislaved som heter Linnea. Hoppas att det går bra att umgås med henne =) ...
Första skoldagen började med att vi gick till gisleparken och lyssnade på när några 3: or spelade. Sen så bar det sig av med klassen och mina två lots som heter: Monica och Robert.
Det första vi fick göra var att måla om våra intressen. Jag satte mig vid en tjej som heter Linnea och massa killar =) Vi skrattade lite åt dom och berättade sedan våra intressen. Va skönt att ha någon som man kunde snacka med i klassen.
Efter detta så berättade Monica och Robert lite om allt, sen fick vi gå ut till skolgatan och få skåp. Fick ett överskåp =D Va rätt nära älsk med :D ...
Efter det så gick vi tillbaka till klassrummet och sedan fick vi en liten rundtur av Robert i skolan. Sen skulle vi äta och sen åka hem =)
Så imån blir nog en bra dag =P Då är ju mina undrbara vänner där med :D Måste komma ihåg att köpa biljett till insparken då xD
På fredag blir dte att åka någon stans med tekniskt 2:erna :P Blir nog kul :P En dag med älsk och hans gäng xD Sen på kvällen blir det inspark =) Tror det blir ett bra år på skolan =)


Kommentarer

Postat av: Pauline

Aaaa!! Klart det blir!! =)=)

Ses imoon!! =)

Postat av: Elin

ja då :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback