Jobbig dag!

Hellu!


Alla dagar kan inte vara som en dans på rosor och det har inte denna dagen varit heller.. Det är inte så ofta jag har det som en dans på rosor.. 

Idag har jag varit med pappa i ett litet ställe som heter Lidhult. Han skulle dit och lämna en pall men jobbet så jag hade inget roligare för mig.. När jag kom hem så blev det mest att sitta vid datorn och snacka med folk. 

Nu ikväll så har jag varit med Emma, Malin, Carro och Jeab =) Såklart gick jag och Emma och sjöng på Kabojsarnas låt  hej du sitter och stirrar jag vet du vill ha mig ! Alla måste tyck att vi var idioter. Sen berättade Emma en sak till mig som tog jävligt hårt, så sa att jag bara ville hem.

När jag nu är hemma sitter jag och vill ända mitt liv... Orka sjunka så lågt som ni har gjort. Jag ska bli stark nu! Ska fan visa er att jag är så mycket bättre vackrare än ni någonsin kommer bli!  Vill bara att allt ska bli som innan. Jag vill tillbaka när jag var 6 år.. Springa runt och göra vad jag ville och skrattade  och var glad hela tiden =)  Nu är jag mest ledsen känns det som.. Skulle vara så mycket bättre om min kille var hemma med.. Han sitter väl på något motel i Paris eller i en buss på väg hem. Vill bara ha hem han nu efter allt som har hänt.. Saknar verkligen honom..  

Jag kan säga en ärlig sanning till er stads bor som inte vet hur det känns att bo i ett litet samhälle. Det är skit jobbigt.. Alla vet vem du är, ens familj och släckt. Alla ryckten sprids och de försvinner aldrig. Det är det jobigaste jag vet och just nu vill jag igentligen bara flytta långt utåt helvete där ingen känner än. Detta tänker jag på ofta .... 

Har väl inte så mycket mer att säga än att i ett litet samhälle som detta går det inte lita på någon...!


Tack Mathilda för snacket.. Tror jag behöver bli lite starkare och lite mer redo innan jag och du ska snacka med dom idioterna!

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer

Postat av: mathilda

haha, du är iaf inte ensam om att hata den här skitbyn. fyfan! man kan inte göra NÅGONTING förutom att det sprids ut, hehe. asroligt, naat ;) men bita ihop får man göra, det är ju minst tre år te man ska vara här ;) haah.

Postat av: Elin

japp.. Bara tre år kvar sen så drar man härifrån :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback