Kvällen !

Hellu!


Nu ska man snart sova och det blev en lyckad kväll måste jag säga =) Filmen var grymt äcklig så både jag och Pauline höll på att spy =O Efter filmens slut kom Kroon hit , han tröstade oss så att vi inte skulle bli för rädda inatt så vi inte skulle kunna sova. Det bästa på hela kvällen hände när Kroon skulle åka hem. Vi ställde oss utanför dörren och sa hej då. Då gick det förbi två killar och en tjej. En av killarna skrek till mig och Pauline:
- Godkväll tjejer, godnatt, puss och kram och skål!
Jag och pauline började skratta som bara den för då fick vi upp Helsingborg minnen i huvudet.. Skål och välkommna xD

Hoppas ni har haft e trevlig kväll.

Ni vet att ni älskar mig XoXo Elin


Kommentarer

Postat av: Aletta

måste bara säga att de är jätte gulligt av dig att du länkat till min blogg på sidan, ska lägga till er oxå när jag nu hittar var man gör de haha.! <3

Postat av: Elin

Inga problem :D Lägg gärna till mig med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback