Sista dagen med Pauline innan hon lämnade Smålandsstenar.

Hellu!


Idag så har det blivit en rätt lung dag =) Jag och Pauline gick till en skola här och "lekte" där .. Vi gungade en massa och Pauline ramlade. Såg så jävla kul ut , förlåtlåt Pauline =)... Jag och Pauline var nog vid skolan i 2 timmar sedan gick vi hem och kollade på Madagaskar =) grymt rolig film ju ;) 

Pauline var tvungen att åka hem senare =( Va väldigt tråkigt att säga hej då till henne efter en sån här rolig helg =)

Direkt när jag kom hem efter jag hade följt Pauline till nissastigen så började det åska som bara den . Efter en stund kom Gisela hit och direkt när hon kom in i huset så började det ösregna och blixtra som bara den.. 

För en liten stund sen så kom Julia hit =) Så nu sitter vi och kollar på filmen Baksmällen.. Den är ju så sjukt rolig =)

Tack för en trevlg dag alla =)

Ni vet att  ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback