Sista sommarlovsdagen =*(

Hellu!

Idag är det då min sista sommarlovsdag. Väldigt tråkigt men det ska bli kul att börja skolan igen. Detta blir som en ny start. Hoppas man får några nya vänner och kan ha riktigt skoj. Idag börjar jag känna att nervösen ökar mer och mer .. Hoppas jag ska kunna somna inatt annars får jag nog lite problem =) . Ska liksom upp klockan 6 i morgon bitti. Senaste gången jag gick upp såp tidigt var nog i 4:an.. Så får se hur det går =) Vid kvart över 7 så blir det att gå mot Kajsa med nrvösa steg =) Sen får vi gå mot busshållplatsen och vänta på bussen.  I skolan blir det sen att umgås med klassen hela dagen. Hoppas det går bra. Ingen av mina vänner ska gå denna linjen som jag ska gå men vi ses ju på rasterna så hoppas man håller kontakten iallfall :) Kommr väl sluta imån vid middagen =) Rätt skönt faktiskt =) Torsdag blir väl inte så mycket mer än att lektionerna börjar som vanligt och sedan på fredagen är det INSPARKEN! xD
Idag blir det inte så mycket att göra mer än att njuta av sista lediga dagen och att gå och lägga sig tidigt =)

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback