Skolan snart då.

Hellu!

Aja sommarlovet får man väl säga att det var väl sådär.. Mycket blev som man inte hade tänkt sig. Trodde inte direkt att jag och Pauline skulle bli så bra vänner som vi är nu och det är jag väldigt glad för... Sen så har man väl förlorat någon vän
(eller förlorat och förlorat, mist lit plats i mitt hjärta kan man väl säga. )

Igår hände det inte så mycket, var en mysdag med älsk när man nästan bara låg och sov framför hans TV med gamla barn filmer. Va rätt mysigt ändå =)
Vid 7 tiden så ville Gisela och Julia träffa mig =) Vi hade rätt kul faktiskt, snackade lite om skolan och så.. Kommer bli tråkigt utan att ha dig Gizze i samma klass =(... 
När jag sedan kom hem till älsk igen blev det att sätta sig vid TV och kolla på en film. Va faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara =)

Idag så vaknade man jämte älsk av hans väckaklockan, han skulle åka till tandläkaren. Tycker synd om han =) hehe =) Själv så sitter man här n liten stund innan jag ska börja med maten .. Just nu tänker man bara på skolan. Usch! kommr detta gå bra eller inte. Kommer jag sitta där ensam? Ne jag ska fan fixa detta.. Jag hoppas att ni mognar... Men tror tuvärr inte det. Skolan börjar då för mig på onsdag. Blir en halvdag med att träffa nya klassen och att få skåpet och så. Är jävligt nervös om man säger så.. 

Det posetiva är att jag har fått skit bra lärare ( enligt kroon och älsk ) Så¨det får jag väl lite på =) hehe..

Idag så blir det nog att ta det lungt och att gå en runda med emma ikväll.. Ska bli kul att träffa henne efter som vi har typ inte varit alls mycket denna sommaren... Men nu börjar allt kännas som i börjar av sommaren.. Vilka finns där för mig? Vilka vill umgås med mig? Eller är allt bara ett skämt för att få mig ledsen för jag är svag? Detta tänker jag på mycket nu. Är extra rädd för att förlora älsk,kroon och Pauline nu.. Men jag hoppas ni förstår att ni sitter djupt i mitt hjärta och ni är riktigt bra vänner/pojkvän för mig. Ni är helt underbara!

Aja nu får jag väl ställa mig och skala potatis :P hehe =) Ha en bra dag

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer

Postat av: Pauline

Eliin!<3 du kommer inte förlora mej, aldrig ngnsin. Det kommer jag inte tillåta!! Du betyder jättemkt för mej. Allt kommer bli bra. =) kraaaaaaaaaaaam

Postat av: Elin

Hoppas det <3<3 men mår riktigt skit nu som ingen förstår.. Behöver nog lite tid för mig själv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback