Speedway dag =)

Hellu!


Nu sitter man här framför datorn med musik i öronen på högsta volym. Vill inte tänka.. Men ikväll blir det kul =) Det blir att dra till ett ställe mellan Gislaved och Anderstorp och kolla på Speedway =).. HEJA LEJONEN!!!  Det blir nog jag, mamma, pappa och Kroon. Hoppas Pauline kommer med, men man får väl se =) hehe...

Idag så har jag tagit sovmorgon xD Eller inte så lång för jag ska ändra på dygnet men till halv 11 iallfall =) Sen vid ett tiden kom kajsa hit =) Vi satt och snackade om skolan och bestämde lite när jag skull ekomma till henne första dagen =) Sen satt vi och kollade på kläder =) Vi hittade mycket fint =)   

Bilder från Speedwayen kommer senare ikväll =) Höres så =)

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback