Speedwayen med Kroon, Pauline och Aletta =)

Hellu!


Nu kom jag nyss hem efter jag har varit på Speedway =) Va riktigt kul =)  

När jag kom dit med mamma och pappa sa smsade Aletta att vi skulle ses så vi hittade varandra tillslut och gick till ett ställe där hennes bror och hans kompis var på =) Där skrattade vi en del =) Sen så kom Pauline och Kroon.=) Då blev det ännu mera skratt...
Dagens bästa komentar måste väl vara denna:
Aletta:
Varför skuter dom upp raketer nu?
Jag: För när dom har kört in i mål och ettan och tvåan av loppet är från samma lag så blir bum..

HAhah xD

Lejonen vann =D det va skit bra =)


Imån blir det att gå att ta min första spruta till min Thailands resa den 24 novermber och att träffa älsk... Tror jag ska hålla mig upp och gå hem till honom när han kommer hem =)

Aletta och Pauline på Speedwayen =)
Speedway =)

Ni vet att ni älskar mig. XoXo Elin


Kommentarer

Postat av: Aletta

jaaa va så himla kul!:D måste göras om<3

Postat av: Elin

Det måste vi verkligen :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback