Min första egna blogg :)

Hellu! 

Jag heter Elin och jag kommer från ett litet tråkigt samhälle i Småland. Detta är min första egna blogg och jag tänkte skriva lite om min gymnasietid som teknist. Börjar om en vecka på onsdag så det är väl lite smått nervöst. Får väl se hur mycket jag kommer skriva här, men ska försöka berätta hur svårt det kan vara att få bra vänner. Jag tycker det iallfall, men ska försöka få gymnasie tiden så bra som möjligt =) 
Pauline ( den närmaste vännen nu ) har tvingat mig att skaffa denna blogg..

Ni kanske har börjat undra varför bloggen heter EnEnsamSmurf?? 
Namnet EnEnsam är väl för att denna sommaren har jag väl känt mig lite överdrivet utnyttjad och dissad av "vänner" här i samhället så det är väl darför jag har känt mig rätt ensam. Men som tur har jag ju min underbara pojkvän 5 minuter härifrån i gångväg, så han har ställt upp i vårt och torrt hela sommaren för mig.
Smurf namnet kommer väl från vännerna Pauline och Kroon. =) Som bor ungefär 20-30 minuter härifrån på olika håll =) Dom har verkligen ställt upp =)
Vi har lyssnat lite på gamla smurf skivor och fjantat med dom i sommar så det är väl darför jag heter smurf. Vi har ett namn för varje person.. Kroon är Humorsmurfen =) Pauline är Den Misslyckade smurfen =( ( enligt henne ) 
Albin ( min pojkvän ) är Matsmurfen och jag är Ensamma smurfen =)  . Så nu fattar ni varför jag heter EnEnsamSmurf här på min blogg. 

Ni vet att ni älskar mig XoXo Elin =)


Kommentarer

Postat av: Pauline

Japp, Jag e misslyckad med, jättefin blogg Elin!! =) Jag ska snart skaffa =)

Postat av: Elin

Tack Pauline :D <3

Postat av: Mia Eggimann

Undra vilken smurf jag är då?? Hehe..Finns det någon boksmurf??

Fin blogg..<3 <3

Mia

Postat av: Elin

Finns det säkert :) Tack :)

Postat av: Kajsa

Du har inte känt dig dissad och utnyttjad av mig va ? :/ <3

Vi får träffas nån dag :)<3

Postat av: Elin

Nej nej !! inte du <3<3 Kan vi gärna göra :D:D Måndag?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback