Julen är över, Nyår väntar :)

Julen har nu varit och jag blir mer och mer irreterad för varje dag :P Det snöar en dag och sen regnar det. Va fan välj ska snön vara kvar eller inte? xD hatar slask verkligen. Idag har det inte hänt så mycket. Mest suttit hemma och slappat. Det är ju så ett lov ska vara :P
Snart är det nyår och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jobbigt som bara det får jag säga. Men hoppas den blir bra iallfall :)
Det är alltid kul att hjälpa folk. Men jobbigt när ingen kan hjälpa en tillbaka.. Man får bara låta tiden att lösa problemen :)
Jobbigaste av allt är att man går och mår illa hela tiden av all julmat.. Fan va gott det skulle vara med riktigt god hemlagad svensk mat.. Hmm grillat hade ju inte suttit fel nu xD
Aja nu får jag sluta snacka mat, Mår illa igen xD.

Sitta här vid datorn är så grymt tråkigt måste jag säga. Det är så att jag får lust att plugga. Helt sjukt faktiskt. Men det får det bli lite med på lovet.
Aja nu ska jag sitta och tråka vid msn igen :P Hoppas alla har ett roligare lov än mig :) Och Hoppas ni ahr haft en bra jul och får ett bra nytt år :)

Bild från julafton :)


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

jag mår oxå sjukt illa av all jävla julmat!! hata!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback