Måndagen den 28 December

Idag är det måndag igen och för en vecka sen åkte man buss till skolan. Fan va gött att man inte behöver göra det idag. Idag blir det att ta det lugn och kanske plugga lite matte. Kan behövas faktiskt. Jullovet går sakta men säkert fram. Inte så värsta kul men aja. Tur att jag har min vän Emma som kan glädja en ganska mycket ;) Vi springer runt i detta tråkiga samhälle och blir väl dum förklarade men det skiter vi i. Det jobbigaste saken nu efter lovet blir att vi har matte A tenta och att man måste välja inriktning. Tror jag har bestämt mig för produktion. Kan bli kul och tror det är de bästa med, om man tänker så är det som designe men man får göra produkten med. Man blir ju något efter gymnasiet med. Och det kan vara ganska bra om jag ska jobba ett år efter gymnasiet.
Aja idag så blir det att ta det ganska lugnt. Orkar faktiskt inget annat, måste ju ladda batterierna till Nyår :)
Nu ska jag nog laga lite mat till de två som jobbar hårt :)
Hörs kanske senare :) Annars får ni ha det en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback