Alla dagar är inte toppen dagar.

Hej hej =) denna veckan har inte vart något bra.. Försovit mig två gånger men som tur hunnit med bussen.. Börjar tänka nu på vilka som verkligen är ens vänner.. Liksom trött på att få kommentarer över att jag har ändrats och allt.. Okej jag har börjat umgås med lite andra personer.. Men va gör det er?? Å! trött på att så många lägger i ens liv.. Nu vill man bara åka iväg till Thailand.. Men är ju inte så många dagar kvar som tur är =) Har ingen ork kvar heller.. Måste kolla upp vad detta beror på. Efter en skoldag är jag helt slut och vill bara sova.. Nu måste jag sova har sovmorgon imån med så det är gött =) Om ni verkligen är mina vänner så kan ni visa det nu innan jag åker. För nu är det mindre än 2 veckor kvar innan jag åker 13 timmar med flyg från er =) Godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback