Hej hej bloggen =)

Hej :) Nu skulle man egentligen vart hos Pauline men nu gick inte detta så får dra till henne imån :) Idag har det vart rätt okej i skolan. Direkt efter skolan blev det att dra till latmasken viktor :) Mycket skoj och mys xD Ramlade nästan ur soffan och skrattade mycket som vanligt ... Börjar tänka mycket nu igen ... Liksom har jag fått lite känslor eller känner jag fel.. Nu tycker ni säkert att jag verkar ha kommit över albin lätt som bara den .. men det är fel.. Såklart jag har känslor kvar.. Men inte lika stora. Känns som att det är bättre att gå som vänner och ha skoj än att gå som ovänner, skulle inte klara av det. Men är mina känslor rätt? och är han rätt för mig? Liksom spelar fan ingen roll hur länge ett förhållande är. Utan jag tycker det är bäst att följa sitt hjärta. Eller är det inte så?? Saknaden av mormor blir bara större och större för varje dag och snart är det jul. Julen var ju mormors högtid. Hur kommer jag klara av detta?? Hmm får väl försöka men kommer vara svårt . Så jävla svårt. Aja Nu sitter man bara och lyssnar på denna låten som du skickade. Tycker den är så jävla fin. http://www.youtube.com/watch?v=k8vkjUB5pmM Lyssna själva :) Aja får väl med göra reklam som pauline.=) Kom till en helt grym höstkonsert med min orkester, Västbo Musikkår! 15 November, klockan 18.00, i Anderstorps Missionskyrka. =) Aja ha en underbar helg :D får se om jag hinner skriva mer i helgen annars puss på er :) Och jag ska tänka vidare i helgen :D Idag är det exakt 18 dagar kvar tills jag åker till Thailand :D


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

Japp, Alla ska komma dit. Vi kommer äga. Och Elin bjuder på lap-dance efteråt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback