En dag i halmstad sen hem :P

Hellu! =) Nu sitter jag här med en av mina kära kusiner =) Vi har precis käkat tacos som blev riktigt mumsig =) Igår så hade vi filmkväll med Johannas två killkompisar Filip och Philip ( Ph )och såklart min andra kusin Josefin :P Riktigt skoj .. Men det första som händer är såklart att dom skrämmer livet av mig :P Sen blev det att kolla på american pie =) Riktigt skoj alltså :P Vi fulade oss som vanligt och det va en riktigt skojig kväll som slutade dåligt :( Blev helt svimfärdig .. Usch usch .. Idag så gick man upp tidigt för att kunna åka med farmor och farfar hem till kära lilla Smålandsstenar =) Idag har jag och johanna haft en slappa dag med film tittande :P Först kollade vi på i taker lyser stjärnorna =) Sen så kom Ingmarsson =) och då blev det linas kvällsbok :P och nu är det bröllopsduellen :P Det är så jag och emma xD Aja nu blir det att kolla på filmen :D Pusshej =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback