Hej =)

Hej alla bloggläsare :)
Inte så många kan jag väl tänka mig, men någon kanske :P
Aja tänkte försöka börja bloggen igen =) Hoppas någon blir nöjd xD

Får väl berätta om idag :)

dagen började inte så bra om man säger så.. Försov mig till 5 över 7 och Albin och Sebbe kommer till mig vid 25 min över 7. Hade bara en kvart på mig att göra igjorning mig så det blev att jag fick skippa frukosten :P Inget bra alltså. Men jag hann som tur var. Glömde matteboken hemma tuvärr men annars fixade jag allt :P

I bussen satt man då och snackade massa skit med Ingmarsson.. Va skit trött men man blev väl lite piggare efter ett roligt snack. Sen blev det att ha tyska och man blev nere. Språk är inte min starka sida direkt så man tycker bara att det är så himla tråkigt dessa lektioner. Men idag va tyskan bättre än va den brukar. Hon berättade att det blev inget dubbelpass för oss med tyska och det menas med att jag har sovmorgon till kvart över 10.. Men måste tuvärr vara vid stationen 10 över 9 :( Det innebär att imån har jag bara två lektioner efter som jag inte har någon teknik.. Så det blir matte lunch idrott och vänta på bussen hem :D Och sen kommer troligtvis farmor och farfar på besök :P
Efter tyskan hade vi TMS ( teknik människa och samhälle ) . Tuvärr var Monica sjuk men jag och Linnéa gick ner till biblan och skrev lite iallfall ... Va skulle vi annars göra. Sedan va det den efterlängtade lunchen.. Va skit hungrig om man säger så. Och maten va ätbar idag! :O Skit förvånad :P
Efter lunchen hade vi svenska, sedan kemi och sist men inte mins 100 min matte :P

Efter den långa matte lektionen så satte man sig på bussen med musik i öronen. Älskade verkligen den låten jag lyssnade på :) Gjorde mig riktigt konsentrerad.  Efter en stund blev det att hoppa av vid malmgatan för att gå till kyrkan och öva med Emma och Sven Jarl.. Jag och emma ska sjunga i kyrkan på andrum på onsdag klockan 19.00 Kom gärna :)

Vi sjöng med microfoner och det lät faktiskt rätt fint :) Sen Jarl tyckte med att vi skulle sjunga solo på verserna i låten bara du.. Och så blev det :) Så börjar bli lite nervös men det hör ju till =)

Sedan fick man gå hem i regnet.. Lägga sig i sängen med sitt varma täcke och läsa lite kemi. Efter det gjorde jag om lite bilder.. Va tycks?




Nu ikväll så stack man iväg till Ingmarsson och kollade lite på TV och snackade massa strunt som vanligt.. xD
Hans projektarbete lät lite sådär xD Men hoppas det går bra iallfallxD

Nu sitter man här vid datorn och jag kände mig bara tvugen att skriva efter tjat ifrån både Pauline och Emma :)

Kram på er alla :) Skriver nog imån med :)
P.S Lägger upp bilder på mitt nya rum imån :D .


Kommentarer

Postat av: Martin

Haha det e därför man ska bo i GVD för då kan man skita i alla busstider ;) Har me sovmorgon imon (YY'



Snyggabilder ;; Photoshop?



P.s Ditt rum blev skitsnyggt

Postat av: Pauliiine

Skitsnygg foton. Vissa dagar är lyxiga andra inte. =)

Postat av: molle

as fina bilder:D gytt med nytt rum tummen upp på de:D (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback