Hej =)

Hej alla nu sitter jag här igen.. :) Snackar lite på msn så varför kan jag inte skriva här med :)

Dagen började med sovmorgon :D Men va lite för trött så tänkte att jag skulle gå ner till stationen och gjorde det :) Riktigt gött =)
Satte sig i bussen och snackade med Carro.. När man kom till Gislaved la man in sina saker i skåpet och snackade lite med kroon. Sen kom martin och hämtade mig :P Skulle dra hem till honom för började inte förrän kvart över 10 :) Vi gick hem till honom och snackade.. Sen blev det att gå till skolan igen :(

HAde mattelektion i lite mer än 1 timma.. Sen blev det att äta lite :P OCh sen idrott.. Stefan tog typ död på oss alla idag xD Hade fys .. Så det blev mycket att springa hoppa krypa armhävningar sitaps och massa sånt.. Har verkligen skit ont i magen :(
Efter den lektionen va det att gå till bussen vänta lite och åka hem :D
Riktigt gött att sitta själv idag :) Bara jag och musiken för oss själva :) Hittade timberlands gamla låt.. Riktigt gött att lyssna på :P

När man har varit hemma så har man pluggat lite kemi och vilat efter den jobbiga idrotten :P
Farmor och farfar kom hit med :) Dom fick se mitt rum :) Dom tyckte det va riktigt fint va tycker ni?
Mitt rum :D

Nu ska man snart ut och gå en runda med Uffe xD Riktigt skoj..xD MEn bara för vi ska gå ut och gå måste jag sjunga xD HAhha kommer låta skit fult men aja :P Tvungen :D

Puss å kram :D <3


Kommentarer

Postat av: molle

sjukt snyggt rum:D

Postat av: Martin

Haha xD

Vi träffades ju bara i typ 20min i morse :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback