Hej

Hej alla bloggläsare.

Nu sitter man här i skolan och väntar på kroon och Pauline. Väldigt segt och jag fryser väldigt mkt.
Sen blir det att dra iväg till spelningen här. Har inte spelat på ett tag men endå så är det jag och pauline som ska läsa igenom årsmötet och skriva på sen xD

Aja idag så kom man upp i tid för en gång skull och drog iväg till bussen.. Då ösregnade det och haglade som bara den... Så jag har frösit hela dagen :(

Sen så hade man fysik prov. Hoppas det gick bra :P Sen så hade man kemi och sist engelska. Efter maten som var äklig som vanligt blev det att ha orgentering. Jag och Linnéa sprang runt där i skogen . Sedan började det regna.. Skit kallt :(

Så nu har man snackat en liten stund med kroon innan han började sin matte lektion och sen kom nicko och umgicks med en lite med..

Nu är det typ bara 25 min tills Pauline slutar.... SNABBA DIG!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback