Onsdag.. Nervös som fan!

Hej alla :)

Nu sitter man här och tråkar.. Har haft en timme snart håltimma och har en timma till.. Jävligt segt om man säger så.
I dag så blev det att man fick sovmorgon och jag slapp åka buss till skolan :) Riktigt gött.. Men jag höll på att dö av skratt för ingmarsson frös.. Och sen började han sjunga fest hos mig.. xD Aja en bra början av dagen alltså..
Nu har vi firat alla vi teknister för våran skola har blivit Teknik Collage. =) Så det va fika och tårta men dissade det xD Så börjar bli lite smått hungrig :P

Nu börjar man känna hur nervös man är för ikväll.. Har en stor klump i magen.. Vill bara att den ska försvinna.. Men tror ej att den kommer gå bort :)

Rasten slutar inte förrän 12.25 ... Då man har teknik och sedan cadd.. Slutar halv 4 idag :( Så när man kommer hem blir det att hoppa in i duschen och göra sig igjordning =) Hoppas att något folk kommer :P
Aja nu får jag sluta skriva :P
Ses klockan 19.00 i kyrkan ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback