Roliga frågor xD

Sagt nej till samlag?: Ja
Varit medvetslös: nee.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej inte vart jag vet
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: ja det har nog alla
Gjort något du verkligen ångrar: aa.. men jag står för det men jag är inte stålt över det.
Blivit full på ett släktkalas: Ne, men man vet aldrig om det bli så senare xD Vi har ju väldigt rolig släckt :D
Varit full i skolan: Ne..
Blivit portad ifrån en krog: nej
Varit otrogen: Nej
Slagit sönder en tv:  Ne, men ibland hade man fan velat xD
Önskat att du var det motsatta könet: Mm.. En vecka varje månad xD
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Har nog alla
Fått din mamma att gråta: Ja
Slagit ner någon: på skoj :)
Skämts över dina föräldrar: Aaa..
Skämts över dig själv: Väldigt många gånger
Ätit från en papperskorg: nee verkligen inte
Sagt jag älskar dig och menat det: ja :) <3
Bråkat med din pojkvän/flickvän: Ja . det har man gjort många gånger
Dricker du: Ibland men inte för mkt.
Vem är din bästa vän: Emma tror jag :D <3
Vad är du mest rädd för: Ingen aning.. döden tror jag
Vilka kläder sover du i: de du ;)
Vart vill du gifta dig: På stranden =)

Vad hatar du verkligen: När någon nära sviker än.
Varit kär: ja :)
Är du ett hälsofreak: Verkligen inte xD
Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: Det har jag :(
Är du ensam nu? Ne sitter i skolan och håller på med mått sättning xD
Vill du gifta dig: Ja såklart :)
Vill du ha barn: Det är klart :)


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag :P Albin annars tror jag med det va ju ett tag sen.
Såg dig gråta?: Hmm albin tror jag
Fick dig att gråta: Mormor :'( Saknar dig!!!
Du delade en drink med: Emma xD
Du gick på bio med: Hmm mamma och pappa tror jag xD
Skällde på dig: Hmm Pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Lite
Köpt någonting: Nee
Varit sjuk: Ne
Sjungit: Ja, massvis xD
Saknat någon: Ja :D

JAG HAR:
Digitalkamera: Nee
Telefon på rummet: Japp
Egen dator: Ja
Könssjukdom:  Verkligen inte xD
Husdjur: Ne
Bra kompisar: ja :)
Tar du receptbelagda mediciner: Ja det kan man säga xD
Vem vill du fika med just nu: De du ;) Det håller jag hemligt :)


SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: Nej, skulle aldrig tänka mig det heller.
När var din första kyss?: Kommer inte ihåg
Hur gammal var ditt äldsta hångel? hmm 18 eller 19
Och yngsta? ee som jag xD
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek?: Det är skit mysigt när man verkligen älskar varandra
Har du flashat/strippat nångång? Hahha kankse det ;)
Saknar du någon speciell person? Ja det gör jag <3
Har du svårt för att bli kär? Vet ej xD
Är du singel? Japp
När fick du senast en komplimang? Igår :P
Har du träffat någon internet person? Ja det har jag
Har du hånglat med någon av samma kön? Ne verkligen inte och tänker inte det heller.

Ful eller snygg?


Kommentarer

Postat av: Emma

Nu får du ta och skriva lite tycker ja;) hahahahahhahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback