Sista lovdagarna!

Hej hopp alla bloggläsare ;) Har inte hunnit blogga så mycket på grund av att jag har haft fullt upp på lovet =) Men får väl berätta om gårdagen och idag =) Torsdag: jag och emma tog vår fina packning och gick ner till Stationen för att bege oss till Halmstad. När vi väl kom fram var det bara att slänga in packningen i min systers lägenhet och ringa efter biljetter till CLUB EXPERIENCE . Gick lätt och det va bara att bege sig ut igen och hitta dessa killar och köpa biljetten :P Hela eftermiddagen vilade jag och emma för att orka med Kvällen.. Sen var det bara att fixa sig och sedan gå till bussterminalen. När vi kom till Galejan va det en skit lång kö så det va bara att ställa sig.. Jag och Emma kom in vid 22.00 tror jag xD.. Där inne var det att dansa hela tiden =) Lite senare vid 23.00-00.00 kom ingmarsson och nico och deras vänner.. Va riktigt skoj att dansa runt med de :P När kvällen va slut följde nico och ingmarsson mig och emma hem :P Fredag: Idag så blev vi väckta av våra nyfikna mammor klockan 7.. Ganska arga blev vi.. Men som tur var somnade vi om.. Jag och Emma bestämde oss för att gå en riktigt lång promenad så vi gick till brottet =) Där tog vi massa fina bilder på havet och tog faktiskt oss med ett fot dopp :D Nu ikväll har man tagit det väldigt lugnt och nu ligger man nerkrypt i sin goa säng och ska snart sova :P Hoppas den blir värmare snart :P Jo jo får inte glömma att det låter som jag har kommit i målbrottet xD Är så jävla hes .. Får fan inte bli sjuk nu.. Det är bara 25 dagar kvart tills vi åker till Thailand ... Puss på rumpan :)


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

fall man inte ha en rumpa då?? Vart får man pussen då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback