Skolan!

Då sitter man i skolan med en seg morgon..Gårdagen gick jätte bra :) Fick många fina kommentarer om min och Emmas sång.. =) Mkt kul faktiskt =) Tack för dem ...

När jag och emma övade var det inga problem va inte nervös.. Men sen när man kom in i kyrkan så satt några nära vänner till en där som man inte trodde skulle komma :O Men det va jätte kul iallfall =)

Va jättefint i kyrkan med tända ljus och jag tände ett för mormor.. Saknar verkligen henne <3

Idag slutar jag två men ska spela hela dagen så måste sitta i skolan och vänta på Pauline och Kroon i en och en halv timma :(

Nu börjar engelskan. PUss  hej


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

Vfr följer du inte med på min lr kroons lektion istället ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback