Förlåt

Hej hej alla bloggläsare.

Förlåt för jag inte har skrivit, men har verkligen inte varit på humör.
Aja va ska jag göra idag då. Hade tänkt dra till Gnosjö så man kom bort från den här skiter i SS... Men ne det gick ju inte så nu sitter jag här vid datorn som vanligt och tråkar.

Aja om någon vill hitta på något får man ringa mig. Har inga gratis sms kvar :(

Kan väl berätta om gårdagen.
Igår så gick jag ut med Kajsa och Malin. Gick till mormors grav och grät lite. Sen så ringde Albin.. Och vi behövde verkligen snacka så vi träffades sen själva och gick till mormors grav och jag grät som fan och pratade lite. Kändes bättre att sitta och snacka med henne.

Aja hoppas alla har det roligare än jag :P

Ses någon dag

XoXo Elin

Fick en fin bild från Jeffe som hon hade gjort om på mig. Va tycks?


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

Supersnygg bild =)

Det blir nog bra, finns här om du behöver snacka! <3

Postat av: Elin

erkänn!! xd

Tack :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback