Helgen + Måndag

Hej hej alla :D
Nu har Pauline tjatat och tjatat på att jag ska skriva om helgen med henne :P
Aja får väl börja då :P

Lördagen den 090926:
Dagen började med att jag inte hittade på så mycket. Sedan så ringde jag Pauline för hon ville snacka.. Va skit rädd att jag hade gjort henne något :( Men som tur var det inte det :D Hon frågade mig om jag hade något för mig på kvällen och det hade jag ju inte :P Så hon frågade om jag ville hänga med henne och Kroon på ett möte i Gnosjö och det ville jag verkligen :) Så efter en stunds planeran blev det att kroon skulle komma och hämta mig :) Aja jag och Kroon snackade väldigt mycket på vägen till Anderstorp till Pauline. Han sa så mycket gulliga saker om Pauline och man ville bara ha det tillbaka som dom har det nu.. Saknar verkligen det.. Aja när vi kom till Pauline var det bara att in och hämta henne och åka :p Kroon körde lugnt och bra :D Han körde oss till Pingstkyrkan i Gnosjö som han trodde att det var i men där stod en lapp att JG mötet var i fabriken ( som dom kallar det ) och då fick Kroon ringa till Oscar ( en nära vän till mig ) Oscar förklarade bra och vi kom dit levande :P Sedan fick man en kram av Oscar och vi gick in i frabriken. Sedan så började mötet och där satt man och lyssnade och lyssnade. Samtidigt smsade jag och oscar och han satt precis framför mig xD Men iallfall på mötet gick vi ut och snackade och hade det skoj :) Aja senare av kvällen snackade man mycket med markus, kroon och pauline. Sen hände saker som gjorde att man blev väldigt orolig så vi åkte hem. Sedan hade jag och Pauline en mysig rolig tjej natt xD

Söndag:
Söndagen hände det inte så mycket mer än att jag och Pauline umgicks och Albin kom till mig en stund. jag pluggade också väldigt mycket kemi.

Måndag:
Idag så var det att gå upp vid kvart över 6 och åka till skolan sen. Jobbigt. Skolan var väl sådär.. va väldigt trött xD  Sedan så träffades jag och albin.. Kommer alltid att älska dig som vän. du betyder så jävla mycket för mig. men tror detta va ett bra val nu i början. Saknar dig

Idag då så har jag inte gjort så mycket mer än skolan och oscar har ringt och snackat med mig :) var skojsigt xD
jag och Linnea skojade rätt mycket och hade skoj och på hämvägen så skojade jag och Kajsa mycket... Fan va jag älskar mina vänner :D <3<3

Aja ses :) Ni får ringa min mobil om ni vill hitta på något :D Kram


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

HAha, jaa det var en mkt trevlig lördag kväll. och sen söndagen vakna upp och se deej le. Hihi, då blir man glaad!



Vad sa Kroon om meej i bilen?? :O Vad då för gulliga saker?? :O

Postat av: Elin

HAhah vf säger alla att jag ler när jag sover xD hahah :P

Att han älskade dig så grymt mkt :D

Postat av: Pauliiine

Saa han?? Säker på det? Ngt mer?? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback