Mormor du lämnar oss alla med ett stort tom rum <3

Hellu!

Igår hände verkligen det som inte fick hända. När man kom hem från skolan ringde pappa och sa att jag skulle vara reda att åka till värnamo för mormor hade blivit sämre :( Efter bara 5 minuter så ringder mamma. Då förstod jag. Mormor var död :'( Min älskade mormor som alltid har ställt upp och betydde allt för mig <3<3 Känner mig som välrdens sämsta barnbarn .. Skulle vart mer hos henne och morfar <3 När vi kom dit gick blev vi ledda in i kyrkans kapell där mormor låg. :'( Man grät som fan och bara ville att hon skulle öppna ögonen och leva igen. Men jag visste att det skulle hon aldrig göra. Va händer nu? Var är mormor?
Jag vet att hon säkert såg hur ledsna vi är. Men det vill hon igentligen inte se. Hon älskar när vi är glada. Men det kommer vi verkligen inte bli på ett tag.
När vi sedan skulle ta farväl va det så jävla hemsk. Jag bara grät och ville inte att det skulle vara sant. Men tyvärr är det så. Jag är ändå så jävla glad att hon inte har behöft lida, för hon har varit nedsövd sen i tisdags.
Älskar dig mormor! Du kommer alltid  finnas i mitt hjärta, kom tillbaka! Snälla.. hatar att se alla så här  och hatar att vara så ledsen. Du fick inte ens vara med om din 73 års dag som är snart :'( Älskade mormor ha det så bra nu uppe i himelen och vänta på oss alla där <3

090909 R.I.P Inga Arvidsson<3 Min underbara och älskade mormor <3


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

Finns här för dej Elin <3<3<3<3

Postat av: Josefin

Elin du är stark du klarar detta!! <3 om inte så finns jag här för dej! <333

Postat av: molle

finns för dig om du vill snacka:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback