Skola...

Hej hej :)
Nu sitter man i skolan och vill bara hem.. Det är skit kallt. Liksom det va -2 när jag gick till bussen idag så jag frös som fan. Men som tur va var bussen tidig och när vi kom så stod bussen där så blev lite brottom xD Eller så var den där som vanligt bara att alla var grymt sega idag xD

Nu har man då haft engelska i typ en timma.. Rätt segt...

Så blir det svenska i en timma med samma lärare :( Snälla ta mig här ifrån xD

Aja vid 4 så blir det att dra ner till vårdcentralen och ta spruta :'(

Vf kan det inte vara helg / lov när man verkligen behöver det. Skulle bara vilja ligga i min värma säng och sova så man känner sig utvilad. Det ska det bli att göra i helgen. Tror det blir att jag kryper ner i bubbelbadkaret så jag blir friskt snart :P Halsen har kännts konstig hur länge som helst nu xD

Imån blir det orgentering :( Vf ska man ha det när det är så här kallt :( aja jag får väl springa mig värm xD Så jag slutar tidigare xD

Måste bara tacka pauline för hennes fina kommentar från hennes blogg där hon förklarade vilket djur hennes vänenr var likast:

Elin. DU är en påfågel. Du gillar att visa upp dej sj. I alla olika fina färger.
Du är liten och kaxig!! Riktig skönhet

Aja snart blir det att gå till svenskan igen. xd Blä tur att man slutar 10 över 2 idag :D


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

XD hihihi, det va så lite sååå. Vad behövde du hjälp med?? Engelsk Grammatik lr vad sa du??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback