10 Februari och klockan är 17:17 <3

Hej hej mina bloggläsare!

Får väl skriva i bloggen nu mellan Tyska och Svenska pluggandet -.-  ...
Idag så har man då åkt till skolan som vanligt. Skoldagen började med att få en puss och det gör en glad och sen springa till Kajsas skåp. ( det va inte kajsa som pussade mig ;) xD )  Sedan blev det matte.. Känns som matte B är lättare än A :S va fan är problemet med mig xD hahah.. Iallfall matte är riktigt kul när man har fel och sitter och tänker i hundra år och blir nästan förbannad och tillslut hittar man felet. Gjorde jag idag xD.. OCh sen då att kunna förklara hur man gjorde för Linnéa som brukar få förklara för mig.. Då känner man sig faktiskt smart ;)..
Sen var det svenska.. Då såg vi på en seg runstensfilm i en kvart och sen blev det att plugga till provet. Efter svenskan blev det engelska.. Min grupp är ju så grymt bra xD Det är jag, Joel <3, Niki och Oscar.. Vi bestämde oss för att skriva om Michel Jackson. ( inte säker på hans stavning).. Det är nog bara jag som har skrivit något..
Iallfall.. Vi gick till biblan men det hade inte öppnat än.. Så det blev att sitta i Joels knä lite i oasen och snacka med några andra killar i klassen. :) Sedan gick vi in i biblan och satte oss.. Fick inte sitta själv xD Utan blev att sitta kvar i samma knä...
Niki och Oscar slog vad om hur länge jag och Joel skulle vara tillsammans..
Oscar tror en månad och Niki ett år för våra längder passar in xD
HAhah Jag hoppas mer <3

Efter engelskan blev det lunsch.. Sen TUF... Då fixade vi med våran hylla...

Lektionen slutade 2 och då blev det att vänta på bussen i en  halvtimma med Joel.. Det bästa var när vi skulle gå till bussen och så klart ska han fjanta med att kolla in min röv.. Men till på köpet höll han på att ramla i trappen.. xD hahahh klantigt ;)

Nu när man kom hem har man pluggat tråk tyska.. Så nu blir det att plugga till svenska provet...

Fått två roliga kommentarer på facebook idag xD..

Josefin Pettersson who is Joel? ;) jag måste ju ta hand om dig nu när Karin e på semester ;) hihihi kramar jossan


Karins bästa kompis xD Hon har väl varit som en extra syster xD
Mikael Olson
Elin Svensson. Det har kommit till min kännedom att du skaffat pojkvän. Jag är mycket besviken. Sådant gör man ej utan min tillåtelse. Straffet blir 2 chipspåsar som skall intagas innan nästa söndag.

Hahahah Mikael och hans komentarer.Han är verkligen som en överbevakande bror ;). Saknar verkligen han och min syster <3


När jag började skriva detta var klockan 17:17 ;) Då ska ju någon tänka på en...
Usch vill inte åka på fredag till Duved.. Kommer sakna alla vänner och min Joel som fan <3

Nu blir det att plugga igen :)

Kram Eran Elin<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback