12 Februari!

Hej hej bloggläsare!

Idag så har det vart en ganska rolig dag xD Puddig va väl dagens roligaste minne ;)

När man kom hem idag så var det att fika.. Sen åka och handla mat och sen ut till Morfar :)
Ute hos morfar var han jätte glad att se mig och berättade att jag skulle få ritteknikböcker :) Sjukt bra alltså :D Så på onsdagen när lovet är slut blir det nog att åka till honom efter skolan och fika :)
Efter turen till morfar blev det att hämta pizzan :D
Min va sjukt god :D Fläskfile beanese sås och annanas :D
Sen har jag stadät och fixa en massa låtar tills jag åker inatt.

Jag ska gå upp halv 5 :(  Och då åker jag till DUved :D
Så blir det skidåkning hela veckan lång :D

Hoppas ni kommer sakna mig :) Finns på mobilen :D KRam <3


Kommentarer

Postat av: Pauline - den coooola =)

INgen kommer sakna deej! Vi är ju icke dumma! Vi passar på att leva livet nu när du är borta. Vi har aldrig varit lyckligare xDxD hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback