22 Februari!

Hej hej mina bloggläsare! Hoppas ni inte har saknat mig för mkt <3

HEmma från Duved och alla ben hela :D
Va otroligt kul och mysig vecka :D
Man fick tuvärr åka hem i snöstorm men kvällen slutade bra att Joel och Hans mamma hämtade mig i gislaved och jag åkte med han hem :) Va en riktigt mysig kväll.. Hade verkligen saknat honom <3
Man blev tuvärr väckt av honom halv 7 och jag frös så då fick han värma mig.. Haha Rätt åt han ;) Sen somnade vi igen.. Sen kollade vi på filmen vi hyrde.. :)
Vid 11 gick vi ner och åt och hans mamma berättade massa roliga pinsamma saker om Joel :) Han skämdes men jag tyckte det va skoj :)

man fick tuvärr åka hem vid 2 och sen fick man snacka med syster min på skype :D
Vid halv 5 Åkte jag och Emma på bugg.. Va riktigt trött .. Men det gick ganska bra iallfall..
Sen när man kom hem var man skit trött så man gick och la sig tidigt,.
IDag har det vart en ganska rolig dag iskolan.. Joel Linnéa och Niki har gjort mig glad hela dagen.. fan va jag skrattade.. 
Dagens kommentar får Linnéa : MAn får hålla igen en bokstav så man inte säger ett annat ord när man säger Q... Trodde jag skulle dö på matten xD...

Blev otroligt glad idag med för det blir ingen tyska imån :D Inställd lektion.. Och det blir ingen idrott för att vi får inte vara i sporthallen ;) Stäng på grund av ras riskt :D
Elin är otroligt Glad :D:D

KRam Elin <3


Bild från Åreskutan


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det heter TYVÄRR! inte tuvärr. shit! Vad är det med dagens ungdomar. Gå på svenska lektionerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback