23 Februari!

Hej hej alla mina bloggläsare !!

Idag så fick man sovmorgon sen tog man följe med Malin, Carro och Gizze till stationen där bussen gick.. När man kom till skolan satt man med Linnéa och Joel och pluggade lite till datorkunskaps provet. Provet tog 10 minuter sen gick jag Linnéa Joel och David och åt .. Riktigt skoj va det :D Idrotten var inställd på grund av taket kunde rasa så TUF lektionen blev fram flyttad och slutade 2 redan :D
Vid 2 gick jag och Joel till kommunhuset och väntade på bussen.. Sen åkte vi hem till mig :)
Vid kvart i 4 gick vi och mötte Emma och sedan gick vi till kyrkan.. Där övade jag och Emma inför imån :) Joel tyckte det lät skit bra...

Så.... Kom till Smålandsstenars kyrka klockan 19:00 Om ni vill Höra mig och Emma sjunga :D

Sen så har jag och Joel pluggar lite engelska och sen kom Emma igen :D Då fjantade vi en massa.. Sen myste vi en timme vid TV och kollade på en dokumentär om en flicka som föddes med 4 armar och 4 ben.. Stackarn <3...
Sen kom Joels pappa och hämtade honom :( Ville verkligen inte att han skulle åka.. Skulle vart bättre om han sov här <3... Liksom fattar inte hur jag kan sakna han direkt efter han lämnat mig..
Nu ska jag sova iallfall.. Sov knappast något inatt så är skit trött <3 Somnade nästan i Joels famn innan så :P

Kram och Godnatt  Elin <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback