24 Februari!!

Hej hej alla bloggläsare :) <3

Nu snart ska man iväg och sjunga i kyrkan.. Lite små pirr i magen är det väl men det går nog över snart :)
Så här ser man ut :


Duger man?? :)
Har på mig ett armband jag hittade hos mormor <3 Hoppas den ger en ett extra stöd <3..
Hoppas det går bra iallfall :)

Tänkte på det att det är sjukt många som fyller år nu :)
I måndags fyllde Malin 18 :)
I tisdags fyllde Kajsa 17 :)
I dag fyller Pauline 18 :)
Helt sjukt :) MEn ett stort grattis :D

Aja nu ska jag vila mig lite :) Hoppas vi ses i kyrkan eller så hoppas jag att ni håller tummarna för mig <3


Kommentarer

Postat av: Joel

Snyggast !! <3 Sjöng skit bra :) .. vackert haha <3 Missade tyvärr början, men det jag såg var helt klart bäst <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback