3 Februari!

Ny månad, nya möjligheter.!

Hej hej mina bloggläsare!
Har haft en liten kort semester från bloggandet nu.. Ingen rolig semester om man säger så. På schemat har det vart ganska mycket plugg och träning.

I lördags va jag hos mina kusiner. Riktigt skoj.
I söndags blev det att åka till Gislaved och dansa bugg. Riktigt kul och bra tränning på samma gång.
I måndags blev det att plugga bara -.-
Igår var det kikboxning :) och att plugga -.-
Idag så började dagen med att sitta i 2 timmar och skriva nationellt i Matte a. Ja vi skriver det före alla andra på grund av att jag går teknik.  Sedan så har det hänt en massa skoj bara. xD Träffat massa olika människor :)
Dagens bästa måste väl vara när Joel sprang ut i snön och man såg knappast han xD.
Hemma så har det vart ganska lungt.. Tycker jag är värd en dag med att ta det lungt och lyssna på massa go musik :D
Hittade en skit bra skiva på spotify igår :D Helt kär i den xD.
Finns blandad gammal och ny musik :D Skit nice ;)

Längtar verkligen till att det ska bli fredag :D
Då blir det fest :D !!!

Nu ska jag sätta mig och vila en stund till ;)

Kram Eran Elin <3


Kommentarer

Postat av: Pauline

Vilken skiva??

och har du börjat på boxning??



Kommentera min blogg! Kraaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback