7 Februari!!

Hej hej alla blogg läsare!!

Tänkte förklara min helg nu då:)

Fredag:
Först var det då skolan. Gick väl sådär, va så jävla seg. I schemat stod det TMS (teknik människa och samhäll) Där vi fick gå ner till indutrimuseumet. Kan faktiskt erkänna att det inte var det roligaste. Sedan när man kom tillbaka till skolan så satt min bitch där och väntade på mig xD. Skrämde henne som fan, hon hatade nog mig lite. Emma har ju gett mig en sån fin tomte i mitt skåp. Problemet är bara att huvudet åker av ganska ofta om man säger så. Stackars tomte. Sedan blev det matte. Vi började med matte B, verkade faktiskt inte så mycket svårare än matte A men det kommer väl.... Sen va det lunch.. Alltså herregud skolmaten.... LIksom slänger på en paj från en form och man ser hur jävla köpt den är. Kan ju lika gärna gå ner till konsum och köpa något från Felix. Hahaha...
Sen blev det fysik och efter det engelska och sen idrott. Fy fan va jag ägde xD Förlorade alla mina matcher i bedminton xD. Blir nog att träna en del på det i sommar. Efter idrotten hängde Joel med en hem :) Hemma hos mig snackade vi om massa skit. Sen drog vi och mötte Emma. När vi kom hem till mig igen blev det att fixa sig för en Nickos fest. När vi kom dit va det typ inget folk och bara jag och Emma som tjejer och precis då började min mage krampa som fan så jag inte kunde stå upp :O.... Så det blev att ringa efter mamma som hämtade oss.

Lördag:
Mamma väckte mig 20 i 8 -.- för att dom skulle åka till skogen och hon ville bara säga det. Somnade nog vid 3 i fredags så va skit trött. Kunde iallfall inte somna om så gick upp. La mig lite vid tv och halv sov. Snackade lite med Karin min syster på eftermiddag. Älskar att höra att dom mår bra :D Det roliga är att på lördag om en vecka drar de till Thailand och vi drar till duved xD..
Aja vid halv 6 drog vi till mina kusiner som firade sig. Alla är så himla söta, ville verkligen inte lämna dom.
Berättade för morfar med att jag hade valt produktion som inriktning så nu i sommar ska han  lära mig att svärva :D. När jag skulle dra så ropade hela släckten att jag skulle ta det lugnt på kvällen och min ena kusin sa att jag får bara inte vara värre än dom. xD Hahaha..
Sedan mötte jag Emma vi satte på en skiva och va på riktigt party humör. Sen kom alla som vi skulle ta följe med. När vi kom ner till hemvärdsgården fick jag Emma och Joel vänta på simon matrin och johanna. Sedan gick vi in. Såklart skulle Jonte jävlas med oss och säga att det skulle vara dyrare för oss men han fick inte igenom det ;) Kvällen blev riktigt lyckad.

Söndag:
Idag blir det att passa mina kusiner, vila lite och sen att bugga ikväll :D
Sen blir det direkt att sova. Är skit trött.
Aja nu ska jag ta det lite mer lugnt.

Kram Elin <3


Kommentarer

Postat av: Pauline

Låter som du haft en jättebra helg, gumman!! <3

Min helg har oxå varit helt underbar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback