9 Januari!

Hej hej alla mina bloggläsare <3

Hann inte skriva något i bloggen igår på grunt av att jag va på bio :)
Bion var väl så där. Var på filmen Snabba casch. När man kom hem startade inte mobilen :(

Idag så har det först varit Isaberg.. Sen blev det att följa med Joel hem <3.. Hemma hos Joel blev det att ta det lungt och mysa lite :) Men fick vara där lite längre än jag skulle på grund av att mamma och pappa körde vilse i skogen där han bor :) Direkt när man åkte märkte man direkt att man saknade honom.. Liksom vart med han hela dagen men saknar han endå.. Konstig :) Men är ju kär så är det ju så :) <3

När man satte sig i bilen blev det att åka till Elgiganten. Där blev det att lämna in mobilen så nu tar det en månad eller mer innan jag får pengarna tillbacka eller får välja en ny mobil :)

Nu när man vart hemma har man snackat med Emma och pluggat tyska och Svenska.. Nu ska jag ta det lungt innan jag ska sova så gott..

Kram Elin <3



Bilder från helgen :)



Kommentarer

Postat av: Pauline

Att vara kär är en underbar känsla!! =)

Det är dock värre och va olyckligt kär =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback