10 Januari!

Hej hej alla !

Lovets sista dag.. Idag hade man en sovgäst som är som vanligt lilla Emma .. Älskar dig vännen. Går dagen blev väl lite speciell. Vill inte direkt snacka om den faktiskt.

Idag har jag pluggat matte en stund sedan åkte vi ut till morfar och fikade. Mys var det. 

va ska jag skriva om idag då.. Hmm... Jo kan ju ta ett ämne som ligger mycket i mina tankar nu.

Det är killar.. Jag och Emma skrev en liten lista för ett tag sen.. Men kom på att vi tjejer är ju lika stora idioter med.. Så ornördigt att lägga ut .
I mitt kärleks liv går det inte så bra. Går ensam på marken, vet inte vad man ska göra mer än att jag saknar verkligen en kille som visar rätt kärlek till en. Men tror jag behöver en paus från det. Kärleken får komma till mig och jag ska sluta leta efter den.

Aja imån börjar ju allvaret och jag vill bara att lovet ska fortsätta. Blir en heldag till halv 4 . Riktigt segt om man säger så.  Men bara att försöka.

Ikväll blir det att kolla på en annan del av köping. Så grymt bra alltså. Saknat att inte se tobbe och alla .


Dagens låt:    Joakim & Joel - Ser jag tjock ut i den här
Riktigt bra låt som har en riktigt bra text.

texten :

Jag har hört dej säga det så många gånger nu.
"Jag är tjock, jag är ful, eller hur?!"
Och hur jag än försöker förklara för dej,
att du är fin, som du är - blir du sur.
De spelar inte någon roll för mig,
om du tjock, smal, lång eller kort.
De som verkligen som betyder nått, är vad som finns, inuti din kropp.

"Ser jag tjock ut i den här?"
"Ingenting passar, jag känner mig vulgär"
Jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär.

Det sägs att skönhet kommer inifrån,
då är det bättre att va ful än dum som ett spån!
I mina ögon är du speciell,
och vem har sagt att det ska vara fel att vara originell?

"Ser jag tjock ut i den här? Kläderna krymper eller är det en skimär?"
Jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär.

Jag tycker om dig som du är.

"Men ser jag fet ut i den här då? Det syns i dina ögon att du också tycker så."

Att du ser lite tjock ut i den där,
håret är spikrakt men din kropp är cirkulär,
och jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär!

Kram Elin.


Kommentarer

Postat av: Andreas 'Ankan' Hagesjö

kärlek kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback