13 Januari!

Hej hej ...


Skoldag idag igen.. Bara två dagar kvar sen helg.. Jag trodde inte denna berg och dalbanan skulle bli så här jobbig.
Vill bara att det ska vara en lång uppförsbacke så man mår bra. Men nu blir det bara en längre och längre nedförsbacke.. Riktigt jobbigt, trodde att det skulle bli lätt att glömma dig och gå vidare. Men det var mycket svårare än jag trodde. Att se dig nästan varje dag är så jobbig. Vet att du tittar på mig i smyg men varför kan du inte hälsa och inte prata med mig?
Jag vill bara att du ska tillbaka mig.. Men vet att det inte går, kommer aldrig gå. Ångrar ibland det jag sa, men ändå var det nog rätt. Du har gjort mig riktigt sårad, men känner bara att jag ska gå vidare. Skiter i detta nu. Ska sluta tänka på det, ja vi kan vara vänner men visa att du vill då. Trött på detta att jag måste gissa mig till vad du vill..
Sen liksom börjar man undra... Allt liksom rör sig runt i hjärnan och man vill bara gå och sätta sig i mammas famn och gråta och allt ska bli bra.. Så gjorde man när man va liten, men jag är inte liten längre. Herregud help me.
Jag ville bara att 2010 skulle bli ett bättre år men verkar inte som det..
Aja idag fixade jag mitt virus till slut. Riktigt skönt att sluta skicka massa länkar. Sen så slutade jag kvart i 12 idag så jag satt och väntade på bussen till halv 1 med Emma.. Såklart skämde vi ut oss, men är inte förvånad. Emmas klasskompis Eddie tycker nog att vi är riktigt tröga. Haha.  Sen satt man med Sofia i bussen och snackade strunt och sedan fick man gå från stationen. Jobbigt men så får man göra ibland. Hemma la jag mig direkt i soffan och sov i 2 timmar. Efter det så har jag gått en lång runda med Emma. Skönt det med, men nu har jag as ont i höften :O.....
Skoldagen va bra.. 3 lektioner och att gå till datorteknikerna med Linnéa. Ganska gott skratt fick man där.
Nu ska jag snart lägga mig börjar bli trött igen.
Kram Elin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback