15 Januari!

Hej hej alla läsare.


Nu sitter man här på tråkig svenska lektion ... Väldigt trött och vill bara hem om man säger så. Skriver om någon Rolandssång och det är grymt segt måste jag säga. Ni vill verkligen inte byta. Alltså denna fredagen är nog det sämsta dagen man kan ha. Eller första lektionen va väldigt bra, men efter lunchen. Usch. Först Kemi sen engelska och sist men inte minst svenska.. Hatar att sluta sent på fredagar. Har gjort det sen i 3:an men man får väl vänja sig.
Händer idag då?
Hmm inte så mycket på schemat än. Vill hitta på något för imån bär det av till halmstad för att kolla runt i affären, äta ute och gå på bio med mamma.  Vi ska kolla på Har du hört ryktes om morgans?
Hoppas den är bra :)  Det blir också att säga hej då till min syster och hennes sambo. Dom ska åka till Thailand i 4 månader :( Kommer sakna dom.
Aja får väl fortsätta skriva :( Skriver nog sen :D
Saknar mitt långa hår :( <3
Kram Elin<3


Kommentarer

Postat av: Pauliiine

4månader?? Jag är såå avis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback