16 Januari!

Hej hej alla blogg läsare!


Ny dag och nya möjligheter.
Idag fick man gå upp klockan 20 över 6 för att man skulle åka till Halmstad redan klockan 7 ...
I Halmstad har jag sagt hej då till min syster och hennes sambo, kommer bli riktigt tråkigt att dom inte är hemma. Men som tur kan vi pratas vid på skype ;)
Nu har jag suttit här sedan 9 och väntat på att träffa mina kusiner. Ska se dom kvart över ett nu istället för 12 så nu är det ganska segt. Men det är inte så långt kvar. Tur att do you think you can dance går på TV.
Ikväll blir det att äta ute med Mamma och Pappa och sen gå på bio med Mamma medans Pappa kollar på Rögle Brynäs.  Hoppas brynär vinner nu när Pappa får kolla på sitt favorit hokey lag :)
Aja nu ska jag vila vidare :)
Kram Elin <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback