26 Januari!

Hej hej !

Idag började dagen tuvärr med tyska.. Men det va bättre än vad det brukade.. Satt och snackade om turkan, ja usch va det med, men skoj ;) Jag och Joel är ju enormt bra på tyska med, hon borde ge oss MVG alltsåxD:.

Sen hade vi då idrott.. Jag kan inte åka skridsko :P Och ville inte visa mig som bami på hal is ;) Så det blev att gå till Ica Kvantum och leka Japans turist ;) Funkade jävligt bra :P Och fick vara lite bambi på hal i ute med :P
Matte lektionen blev det att rita typ xD.. Men alla klagade på min tax :( Så enormt gullig va den och tjock :D Hahah..

Hemma hann man inte göra så mkt mer än att plocka ner sakerna till min kära mobil som skulle hämtas hem :) Så det blev ett snabbt besök på Elgigantakuten innan Utvecklingsamtal.

Utvecklingsamtalet gick bra. Blir produktion och fortsättningen till det så man får grönt kort ;) Sedan blir det att välja till Fysik B och Matte D som jag behöver till Energiingenjör som jag ska bli i framtiden :P...

http://www.hh.se/set/utbildning/ingenjorochteknik/energiingenjorfornybarenergi.1297.html

Nu hemma så har man faktiskt pluggat en del till  engelska provet :) Dutigt att jag har orkat.. Men är så jävla grymt trött så jag är värd att ha lite skoj på Msn nu :)

Hoppas alla haft en bra dag :)

Kram Elin <3

Man kanske skulle köpa blåa linser :P


Kommentarer

Postat av: Pauline

Btw det stavas tYvärr!!

Och du får inte köpa blåa linser! Gröna ögon for life! YEAH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback