27 Januari!

Hejsan alla !!

Idag så har skoldagen vart ganska rolig om man säger så. Skrattat som fan.
Dagen började med matte en timma, sen så gick jag Emma och Linnéa och satte oss i oasen och snackade skit. Sen stack Emma på lektion och jag och Linnéa blev klar ensamma ( okej inte ensamma i oasen direkt men aja. ) Vi gick och satte oss med datorerna lite för att jag skulle installera en skiva som man gjorde om bilder. Blev såklart typ skrämd två gånger under den tiden. Första gången så blev jag lite skrämd för såg inget för Joel tog sina händer över mina ögon xD. Andra gången kom Jonas och skrämde mig genom att peta lite på mig xD. Linnéa bara skrattade åt mig och jag förstår henne faktiskt. Vid 11 tiden så gick jag Emma Joel och Niki till pizzerian och åt pizza :) Va riktigt gott när man va hungrig :) Både på vägen dit och i pizzerian blev det mycket skratt :)
När man kom tillbaka till skolan så gick vi 4:a och satte oss där vi skulle vara, men såklart drog Emma mig bort till hennes skåp igen men hon höll på att gå in i en person på köpet. Var ganska kul. På lektionen så diskuterade min grupp hur vi skulle ha hyllan. Vid 2 slutade jag och satte mig vid skåpet med Pauline, Minni, Emma, Andreas och Joel Men sen dissade tre stycken som var ( Pauline, Minni och Andreas ) Så där satt vi och snackade och sen följde vi Emma till sin lektion. Hennes svenska lärares hår är ju grymt roligt xD. Sen blev det att gå till Bussen :P

Nu hemma har man pluggat och ska väl snart äta hoppas jag.

Sen blir det väl att ta det lugnt och läsa lite grammatik regler :(

Kram eran Elin <3


Gammal bild


Kommentarer

Postat av: Pauline

Jao, jag gick där ifrån. För du var för upptagen att snacka med alla andra. Plus att jag ville inte missa min buss^^



Grammatik is roooligt <3<3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback