29 Januari!

Hej hej alla.

Igår så hann jag tuvärr inte sriva något i bloggen. Så blir att skriva det nu.
Skoldagen va väl lite speciell om man säger så xD.. Hahah Alltså riktigt skoj.
Spelningen gick skit, men inte så konstig efter all ledighet från den.

När man kom hem blev det att dra till Ullared. Där hittade man lite nödvändiga saker.

När man kom hem så blev det att bestämma lite om idag och vara med min Emma :D <3
Emma sov ju här inatt med :) rikigt mys xDhahaha... Riktigt gött att snacka med henne ifred om allt som har hänt. Fan va jag stör mig!!

Idag på morgonen så blev det att fixa lite här hemma.. Idag så blir det att plugga lite matte faktiskt med Emma och Joel. Undra hur fan detta kommer gå xD hahah.... Sedan ikväll kanske det blir skidåkning :) Riktigt nice är det :)

Så nu får man väl snart fixa sig lite innan man ska gå ner till stationen.


Kram Eran Elin <3


Vill bara komma in i en bra dröm och vakna jämte någon som betyder <3 Saknar att ha någon att Älska <3<3



So far away from where you are <3
I miss you <3
I wish you were here <3
I miss all the little things, I never thought that they'd mean everything for me <3

Lite fina bitar från låten Lifehouse- From Where you are
Så otroligt fin låt :D<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback