30 Januari!

Hej hej alla mina bloggläsare !!

Igår så blev dagen väldigt lyckad om jag säger så, har nor aldrig skrattat så mycket. Pluggandet blev det inte det mästa av men hade fan roligt. Hur kan man liksom ha kul att sitta i en säng och snacka skit. Aja .. Vi 3 är väl speciella om man säger så, detta får vi fan göra om.

Jag och Joel drog till Isaberg vid 6 tuvärr ville inte emma hänka på, det tyckte vi var tråkigt. i isaberg träffade vi på lillemann som skulle visa hur han flörtade.. Gick inte direkt så bra om man säger så ;) Men kul som fan var det måste jag säga..

Höll ju då på att bli påkörd av en dansk som åkte mellan mig och joel :O Alltså va fan.. Vi var liksom inte långt ifrån varandra och ska dansken in i mitten då måste man ju vara dum i huvudet alltså...

Dagen i backen slutade med att Joel låg på marken och hade blivit påkörd xD Ganska kul endå :P Men han hade lite ont (A)

Fattar ni hur kallt det va att åka i 12 minus.. jag grät fan för hade inga glasögon heller xD hahaha :P Aja det får jag väl för jag skrattade åt alla som ramlade ;)

När man kom hem va det att ta det lungt och duscha innan man satte sig lite vid datorn och snacka skit :) Sen va det att krypa ner i sin kalla säng och sova..

Idag blev det att gå upp klockan 8 för vi ska snart dra iväg till Halmstad, ska sova hos mina kära kusiner.
Så nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska bli klara :) Blir väl att plugga lite matte idag med. Har nationellt i Matte A på onsdag.. Riktigt nervös xD.... På provet får man ha mobilen men inte mp3 fattar inte hur det kan gå ihop men aja. Det är dom som bestämmer xD

Hittade en massa gammal bra musik igår som man sitter och lyssnar på nu :) Riktigt nice är det :D

Aja nu får jag fortsätta med att vänta. Hoppas att alla får en bra dag :) så hörs vi imorgon .

Kram Eran Elin <3



haha Här kan man visst ha roligt med två vänner xD Bara snacka skit hela tiden xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback