4 Januari :)

Hej hej mina få bloggläsare!

Som ni märker har jag börjat skriva mer, känner mig ganska duktig endå. Idag så har det inte hänt så mycket än. Gjort lite mat, pluggat och snackat med familjen. Vid fyra idag blir det att åka till Halmstad med pappa och min systers kille Mikael och ta hem våran Tv vi har köpt.
Ikväll blir det att umgås lite med Emma. Vi har tänkt på att börja spela in när vi sjunger så ni med får höra som inte orkar dra er hit för att lyssna när vi sjunger i kyrkan. Vi kommer nog sjunga allt möjligt, både nya låtar och gamla. Vi kommer ganska lägga upp dom någonstans. Men vi får väl se om vi vågar och hur bra det blir :)
Vi vill gärna att ni kommenterar i så fall vad ni tycker och att ni ska komma med förslag på låtar ni tycker vi ska sjunga.

Ni kan gärna kommentera redan nu vilka låtar vi ska sjunga in :)

Hoppas ni gillade bloggförslagen jag la upp igår :)

Kram Elin



En bild från nyår som jag gillar stort :) Haha blir så jävla glad av den :P Kommer nog lite fler bilder från nyår senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback