7 Januari!

Hej hej alla :)

Idag så har det blivit en del pluggande faktiskt. Känns ganska bra att man har gjort någon nytta. Sedan så har jag lagt över massa gamla bilder på min dator från datorn här hemma. Sjukt många fotton men många gamla roliga.
Hittade ett när jag hade svart hår :O Herregud va man såg ut xD
Men mest av allt saknar jag mitt långa hår :O Vill ha tillbaka det nu :( Hoppas mitt hår växer ut snabbt nu :P Ser ut som fan nu :)
Typ ett och ett halvt år sen :)

Sen hittade jag mitt favorit fotto på mig och emma :D


För några dagar sen var jag i halmstad och handlade kläder :) Detta va ett par kläder som jag köpte :) ÄLskar dom verkligen :D


Imån blir det att fira pappas 50 års dag med att åka till Halmstad och äta ute. Det fick han av oss här i familjen :) Blir nog mys :) Mamma ska till make up store och bli sminkad och hon vill att jag ska med :) Jag blev ju sminkad där förra gången :) Så det blir kul att få lite nya tips :)


Godnatt på er alla :) Nu ska jag umgås med familjen lite :P
Gillar denna bilden men vet ej varför :)

Kram Elin <3



Kommentarer

Postat av: Joel van der Eerden

SÅ sjukt fin du är ;) <3<3

Postat av: Sofia

Vore ju tio gånger lättare att läsa bloggen om man såg texten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback