Enensamsmuf är glad :D <3 24 Januari!

Hej hej alla mina små läsare !

Denna helgen har vart toppen måste jag säga :P Men ganska äklig med Hahha! Emma du fattar varför.
Fredagen började med att man blev hämtad efter skolan. Då blev det direkt att åka och klippa sitt tjocka hår :P Sedan blev det att göra sig igjordning för skidåkning :D När man kom till Isaberg åkte man runt där med Linnéa och Andreas :P I backen träffade man på lite klasskompisar. Ganska kul faktiskt :P Sen blev det att åka hem och ta det lugnt.. Hemma så satt man uppe länge och snackade skit med en på msn ;) Som man gjort hela helgen xD.. Han ska få igen ;) Jag vill ha tillbaka min tröja xd Aja :P
Lördagen va ganska slapp. Men inte i början för då var man tvungen att städa hela huset :( Sen umgicks man med Emma och vi blev rädda för turkar. Så är det :)
Idag blir det nog att plugga lite och ta det lugnt :P
Kram från eran glada elin :) 2010 börjar bli bra :D


Kommentarer

Postat av: Pauline

Man ska va glad, rund och go =) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback