Gott Nytt År!!

Välkommen år 2010 <3

Nytt år och nya möjligheter, detta året ska bli annorlunda än förra!!!
Inget mer depp och vara sig själv ännu mer. Om jag inte duger för den jag är så va fan ska jag spela en annan för. Vinner ju inget på det :).

Dagen började väl lite speciellt om man säger så :)
Jag och Emma stack ner till ICA och handlade mat och chips. Sedan gick man hem och vilade. Pluggade faktiskt en stund med, helt sjukt men kändes som att det kunde behövas :). Efter en stunds pluggande satte man sig vid TV och kollade en stund på Sound of music med mamma och pappa. Väldigt mys faktiskt.
Klockan fyra blev det att hoppa in i duschen och göra mig igjordning för färd till Emma.
Hos Emma satte vi oss och snackade en stund om att det verkligen inte kändes som nyår. Vi började laga Tacos och ha as kul.  Sedan blev det att sminka sig fixa håret och ta på sig kläder.
Vid halv 9 tiden gick vi till Sebbe och där var Albin, Andreas,Daniella och Hansson. Där var jag och Emma en stund sedan stack vi hem till mig och åt lite fika och sedan drog jag Emma och Malin till Jennifer :) Hemma hos Jennifer hade vi en as rolig tjej kväll med massa skit snack dans och sång innan det nya året startade :D
När klockan var 5 i 12 gick vi ut och kollade på raketerna, tände tomtebloss och skrek högt klockan 12
GOTT NYTT ÅR!!!!!
Verkligen hur mysigt som helst att stå där med några av ens bästa vänner när det nya året börjar :) <3
När vi stått där ute en stund och frös som fan stack vi in och kollade på en film som heter 9. Ganska bra endå :P Hade as kul iallfall :D Tack alla för en bra nyår :) <3 Trodde verkligen att den skulle bli skit :D

Välkommen 2010!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback