3 Mars!

Hej hej mina bloggläsare !!

Shit! Det är redan 3 Mars.. Dessa 2 månader har verkligen gått jätte fort. Nu sitter man i skolan på svenskan.. Vi hade fått ett blad med en utdragen text från Tabberaset i Katthult. Det har man nu läst men orkar inte gå och hämta en bok och läsa om referat.

Idag så blir det att ta det lungt och plugga lite matte och fysik tror jag.. Sen blir det nog att dricka te och äta rostat bröd med Emma. Vi kommer väl sitta där som vanligt och skratta och snacka massa skit :D

Jag hoppas verkligen att våren är på väg :D Det är strålande sol ute och man vill bara ut och gå en lång promenad.

Aja snart blir det att ta sista twinrix sprutan med.. Tror jag inte är så rädd för det längre.. Tog typ 7 stycken förra året eller något.
Helgen blir nog ganska lung tror jag. Sitter och tänker på den nu.. Har ju ändå inget annat att göra   -.-   ....
Fredag kanske det blir att umgås med lite folk får se hur det blir.. Lördag kanske fest beror på hur jag mår och vilket humör jag är på. Man kanske ska ta en hemma kväll istället?? ine vart det på länge, liksom inte själv med mamma och pappa och kolla film och melodifestivalen vore något.
Söndag har jag och Joel en månad. Men blir tyvärr inte att ses.. Jag måste plugga lite, ta det lungt och sen ska jag bugga.. Kom och tänka på det att det är lite tråkig musik.. Så varför dansar vi inte till The Baseballs.


Kram Elin <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback